Eindigt je emailadres op “avans.nl” dan heb je een Avans Account. Dit wachtwoord wordt niet opgeslagen in Blackboard. Weet je jouw Avans wachtwoord niet meer of werkt het niet meer nadat je het hebt aangepast, neem dan contact op met de Avans helpdesk. Alleen zij kunnen je verder helpen.
Je kunt ook gebruik maken van de self-service tool van Avans: http://password.avans.nl Dit werkt alleen als je eerder een challenge hebt opgegeven bij de self-service tool.
Het kan voorkomen dat deze pagina niet geladen wordt, je kunt dan ook Selfservice.avans.nl proberen.
LET OP!! Tegenwoordig dien je dus ook een leesteken in jouw wachtwoord te verwerken.
Eindigt je emailadres in Blackboard NIET op “avans.nl” klik dan bij het inlogscherm van Blackboard op “Forgot Your Password”. Meer uitleg vind je daar ook.
1 comment about Ik kan niet inloggen.
Je kunt bij het wijzigen van het wachtwoord een challenge opgeven (geheugensteuntje)
Zie hier: https://selfservice-kerberos.sso.avans.nl/IDM/portal/cn/DefaultContainerPage/ChallengeResponseJsf
IDM Challenge Response
These questions can be used to verify your identity if you forget your password. For all Admin-Defined Questions, provide a response. For all User-Defined Questions, create your own questions and responses.
Admin Defined Challenge Questions
Question: What is your mother’s maiden name? Response:
Question: What is your father’s birth place? Response:
Question: What are the last four digits of your identity card (passport, driver’s licence)? Response:
User Defined Challenge Questions
Zelf verzonnen vraag